/ }

17 Mart 2015 Salı

PASTA MALZEMELERİ

Oğlumun doğum günü yaklaşmakta idi. Güzel görünümlü, çocukları gerçekten mutlu edecek bir pastanın maliyeti felaket boyuttaydı. Biraz da kalabalık bir doğum günü için en az 20 kişilik pastaya ihtiyacımız vardı. Çevremdeki pastanelerden 180-280 arası fiyat alınca kendi kendime dedim ki ''Ben çok daha az harcar, kendime kalıcı kalıplar, malzemeler de alırım. Hem yıllarca kullanırım, çocuğumun pastasını da istediğim gibi yaparım.'' Daha önceden pasta deneyimlerim vardı. Büyük oğlumun 5. yaş gününde güzel bir futbolculu pasta yapmıştım. Geçen yaz yine Beşiktaş arması olan bir pasta yapmıştım.

Şimdi biraz malzeme alma vaktiydi. Araştırdım. Çocukla Eminönü'ne gidemezdim. Hava da soğuk. Kadıköy'de yıllar önce bir pasta malzemesi satan yer görmüştüm. İnternetten araştırıp mağazayı buldum. Peki fiyatlar nasıl? Eminönü'nde pasta malzemecilere gidemedim henüz. Ama Kadıköy'deki fiyatlar, Eminönü'ndekilerden az farklı. İnternetten araştırdığım kadarıyla bunu anladım. Ama 65 tl lik alışverişimde en fazla 10 tl fazla ödemişimdir. Karşıya geçeceğim zaman, çocukla yaşayacağım zorluk, az da olsa vapur parasını hesaplamıyorum bile. Ama çok malzeme alınacaksa kesinlikle Eminönü tercih edilmeli.

Benim malzemeciyi tarif edeyim. Kadıköy Rıhtım'a giderken Çarşı durağında inin. Rıhtım'dan bir önceki durak. Karşı tarafa, bir sürü otobüs durağının arkasına gidin. Migros'un nerede olduğunu sorun en iyisi. Migros'un tam karşısında kahveciler var. O sokağı yukarı doğru çıkın. Sağ tarafa bakmayı ihmal etmeyin. 5 dk kadar yürüyünce sağ tarafta mağazayı göreceksiniz.

Çok güzel bir mağaza. Çok ilgililer. Yardım almaktan çekinmeyin. İki katlı mağazanın 2. katı parti malzemeleri dolu. Mağazada kimse peşinizde dolanmıyor. Rahat rahat ürünleri inceleyebiliyorsunuz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri